This post has already been read 1367 times!
miejsce budowy: Stocznia Palmer & Johnson
projektant: Ron Holland
rok budowy: 1984, kapitalny remont – 2017 r.
port macierzysty: Gdańsk
typ jachtu:
typ ożaglowania: slup
materiał: aluminium
długość: 23,6 m (78f t)
szerokość: 5,49 m (18 ft)
masa jachtu: 31 ton
zanurzenie: 2,9 m (19,5 ft)
liczba koi: 14
zbiornik wody: 1500 l
zbiornik paliwa: 1000 l
silnik: Volvo Penta TAMD60C o mocy 250 KM
wyposażenie:
elektronika nawigacyjna: podwójny ploter, podwójny GPS, telefon satelitarny, Navtex, Radio VHF z DSC, przenośne Radia UKF, podwójny Autopilot
wyposażenie ratunkowe: tratwa ratunkowa (14 osób, wielkość na 24 osoby), komplet kamizelek, komplet pasów zabezpieczających, pirotechnika, EPIRB, radiopławy osobiste
dodatkowe wyposażenie: agregat prądotwórczy 6kW, 3 hydrauliczne kabestany, winda kotwiczna, 2 niezależne źródła ogrzewania, ciepła woda, lodówka, wyposażenie kambuzowe
właściciel/armator: CHIEF ONE Sp. z o.o.
.
.
.
wyprawy polarne:
.
.
.
źródło:
https://chiefone.eu/
https://www.facebook.com/chiefoneexpeditions/
This post has already been read 1367 times!