This post has already been read 1734 times!
miejsce budowy:
rok budowy: przebudowa I – III – 2019; jacht został przystosowany do żeglugi po wodach polarnych
port macierzysty: Oldenburg (Niemcy)
typ jachtu:
typ ożaglowania: slup
materiał: stal
długość kadłuba: 20,55 m
szerokość: 5 m
wyporność: 35 t
zanurzenie: 2,6 m
powierzchnia ożaglowania:
liczba koi: 17
silnik: Perkins 164 kW
zbiornik paliwa: 1700 l
zbiornik wody: 1800 l
wyposażenie:
bezpieczeństwo: 20-osobowa tratwa ratunkowa, kamizelki pneumatyczne 290 N, kombinezony wypornościowe, EPIRB, telefon satelitarny Iridium 9575 Extreme, AIS, radio UKF, radar, dodatkowy ploter, autopilot, sonar, pełna elektronika jachtowa, generator prądotwórczy: 10 kW, dodatkowe źródła energii: elektrownia wiatrowa, panele słoneczne
wygoda: 5 kabin 2-3 osobowych, 17 koi, 4 łazienki (prysznic + umywalka + wc elektryczne), pralka, duży w pełni wyposażony kambuz (kuchenka gazowa, 1 piekarnik, 1 lodówka, 5 zamrażarek, ekspres do kawy, grill gazowy, dużo tzw. małego sprzętu AGD), duża mesa, zabudowana obszerna sterówka, system ogrzewania: kocioł centralnego ogrzewania, w każdej kabinie i częściach wspólnych gniazdo USB
wyposażenie dodatkowe: ponton 8 os. z silnikiem, sprzęt wędkarski, raki, biblioteka, gry, karty, drukarka, apteczka z lekami i opatrunkami
właściciel/armator: Andrzej Górajek, Halina Górajek
wyprawy polarne:
.
źródło:
fot. Andrzej Górajek
This post has already been read 1734 times!