This post has already been read 571 times!
miejsce budowy: Grecja
rok budowy: 1994
port macierzysty: Londyn
typ jachtu: Triton 48
typ ożaglowania: slup
materiał: laminat
długość: 14,56 m
szerokość: 4,46 m
zanurzenie: 2 m
liczba koi: 11
silnik: Yanmar 88 KM
wyposażenie:
środki bezpieczeństwa i nawigacja: oceaniczna tratwa ratunkowa (SOLAS), komplet kamizelek pneumatycznych z szelkami (SOLAS), EPIRB, środki przeciwpożarowe, reflektor radarowy, ręczne pompy zęzowe – 3 sztuki, automatyczne pompy zęzowe – 6 sztuk, AIS, radar, navtex, radio SSB, inmarsat mini-c (z DSC), inmarsat BGAN (2 terminale), stacjonarna UKF’ka (z DSC), 2 przenośne UKF’ki ICOM m33 i NASA, 5 odbiorników GPS (w tym ploter z mapami w kokpicie), pokładowy laptop z mapami, sonar, wiatrowskaz, log, autopilot, 4 kotwice, elektryczna winda kotwiczna Lofrans Tiger
wyposażenie hotelowe: 5 kabin, 3 prysznice (1 na zewnątrz), ciepła woda – 60-litrowy bojler grzejący wodę z sieci i z silnika, 2 WC, kompletnie wyposażony kambuz, lodówka, zamrażarka, inverter 230V 1,2 KW Waeco, gniazdka 230V w każdej kabinie, prześcieradła, poduszki, generator wiatrowy 500W, panele słoneczne 650W, akumulatory 930 Ah, odsalarka 700 litrów na dobę, ogrzewanie Eberspracher
Hydronic M10 – 9,5 kW, osłona przed słońcem (Bimini), szprycbuda, radio z CD/mp3/usb, 2 pontony (3,2 m) Zodiac, silnik przyczepny Mercury 9.9 KM
właściciel/armator: Michał Palczyński
wyprawy polarne:
2011 – Islandia
2018 – Grenlandia – Arktyka Kanadyjska
źródło:
http://www.skiff.pl
This post has already been read 571 times!