This post has already been read 429 times!
miejsce budowy: kadłub jachtu wykonano w Z.K.S w Leżajsku – „Instal Rzeszów” pod nadzorem PRS; prace wykończeniowe w stoczni Kaper Yachting Service Ryszarda Cissewskiego
rok budowy: 2000 r.
port macierzysty:
typ jachtu: Bruceo
typ ożaglowania: kecz
materiał: stal
długość: 13,85 m
szerokość: 3,88 m
zanurzenie: 1,84 m
powierzchnia ożaglowania: 80 m2
liczba koi: 10
silnik: zainstalowany jest zespół napędowy PZM KRAB o mocy 43,5 KW (silnik bazowy SW 266 MK prod. WSW Andrychów)
wyposażenie: elektronika: stacjonarny radiotelefon UKF: ICOM601 z DSC + zestaw kokpitowy Commandmic HM134B, ręczny radiotelefon UKF ICOM M1, NAVTEX – do odbioru prognoz pogody i innych komunikatów stacji brzegowych FURUNO, GPS Raymarine 300, wiatromierz, wiatrowskaz, log, echosonda typu ST- 60 Raymarine, radio samochodowe AM/FM z odtwarzaczem CD, rakietnica ręczna NICO – 6 szt. rakiet jednogwiezdnych białych, kompas Plastimo Olympus, namiernik ręczny Plastimo – IRYS, zasilanie jachtu realizowane jest w oparciu o bezobsługowe hermetyczne akumulatory żelowe (baterie gospodarcze, nawigacyjne i rozruchowe) doładowywanie z lądu lub z alternatorów na silniku, radiopława EPIRB G4 firmy McMurdo z GPS
właściciel/armator: Rzeszowski OZŻ
Ojcem i matką chrzestną Rzeszowiaka był kpt. Henryk Jaskuła i młoda żeglarka Agnieszka Bącal
wyprawy polarne:
2011 – Spitsbergen
2012 – Grenlandia Wschodnia
2016 – Rzeszowiakiem na Spitsbergen
źródło:
http://www.rozz.org.pl
This post has already been read 429 times!